25 juli 2008

Hohooo!?!

Nån här? =) Tänkte att jag skulle kika in och säga hej! Allt är bra här, dagarna går och vi latar oss mest. Umgås med familj och vänner, grillar och äter gott, läser böcker, tittar på hundarna som busar (och avbryter lite gruff med jämna mellanrum, det blir en del sånt när de är alla sex...) och pussar Hugo så mycket vi kan. Som på så många andra ställen har vi haft en del regndagar, men sen några dagar tillbaka har vi fantastiskt soligt väder så nu njuter vi för fulla muggar. Pinsamt nog har jag nästan inte tagit några foton alls, men nästa helg är det bröllop (Micke syster ska gifta sig!), så då om inte förr hoppas jag att det blir ändring på den fronten.
Hoppas att ni alla har en härlig sommar så här långt!
Kramar,
/A

10 kommentarer:

Nina sa...

Hallå! Låter som ett härligt sommarliv :)

Passar på att önska fortsatt trevlig semester - min egen semester började IDAG! Jihoooo!

*kram*

Marie - Med mina händer... sa...

Så härligt med ett livstecken från dig! :-)

Fortsätt att ha det bra! kram

Karoline Sigoldson sa...

Vilken härlig semester!
Låter jättemysigt!
:-)

Sabina sa...

Härligt med sol å lata dagar! Och härligt med bröllop! Ser fram emot foton. Ha en fortsatt trevlig semester!

Sanna F sa...

Skönt att höra att allt är bra!
Här är det också lata skön mysiga dagar med familj, släkt o vänner!
Härligt med sommar o semester!!!!
Kram

Samara sa...

Jodå jag är här, kollar in då och då för att se om du skrivit nåt, jag var varit på semester i Göteborg 1,5 vecka, såg massor, umgicks med släkten, och åkte sammanlagt 250 mil i vår bil.

Jag har inte hunnit scrappa nåt,men håller på att sortera upp mina scrapsaker, hittar mycket jag hade glömt att jag hade, hihi.
kram på dig.

Mya sa...

Underbart det låter. har oxå semester, och det är ju det bästa som finns.

Scrapangel sa...

Jorå, är här också ;)

Christine sa...

Är in varje dag å kikar *s*

Cattis sa...

Hoho, kikar in varje dag..och du har fortfarande semester...såå skönt! jag hade gärna varit hemma nån vecka till.. ;)