02 juli 2008

Dagens Hugo


6 kommentarer:

Diana sa...

så fin har är!

Anonym sa...

Så fin! Supersnyggt PS:ad oxå!!

Sabina sa...

Å vilken söting!! Hur får du till den superfina effekten?
Och vad skönt ändå att ni inte blev mer skadade i olyckan förresten. Hur mår Micke nu?
*kram*

Susanne H / snuffehar sa...

Superfin bild!! Snyggt "shoppad"! ;o)

Anonym sa...

Aaaw, gulleplutt! :)

Anna/Augusti_73 sa...

Ja visst är han fin?! Längtar tills vi får träffa honom igen om lite drygt en vecka.

Sabina: Jag är lite osäker på vad du menar med "den superfina effekten", men om det är det lite ruffiga i ytterkanterna så är det textures. Tror att jag använde två olika på denna, om jag inte minns fel. Finns massor med gratis textures på nätet om man googlar.

Jo tack, både Micke och jag mår ok. Jag känner mig helt bra nu medan Micke hade ganska ont i ryggen igår, men idag är det bättre. Det ska nog ordna sig!