27 februari 2008

Roliga saker på gång!

Det är en del roliga saker på gång den närmaste tiden! Yay!
Den kanske allra roligaste just nu är Funky Robot Kit Club, där jag, moi!, har fått äran att vara den allra första gästdesignern för det allra första kitet! Stort! ; )
Den andra superroliga saken är hemlig ett litet litet tag till, typ några dagar eller så... Men snart kan jag berätta om den också! Lovar att ni får höra det så fort jag får tillåtelse att avslöja vad det handlar om. ; ) Men jag kan i alla fall säga så mycket som att det är en massa talangfulla tjejer inblandade som ska ge er massor med härlig inspiration! Kul va?!?
Så länge!

7 kommentarer:

Diana sa...

Hmmm, det hemliga måste ju bara vara samma som Mikaela är viskar om! :)

Cattis sa...

Har sett fler som viskar...*hmmm*..Men så KUL!!! =D Nu är jag supernyfiken på vad det är för kit dom kommer ha! De kiten dom inspireras av är ju hur läckert som helst!

Grattis!!

http://kathis.blogg.se/

terese sa...

woa! vad kul det ska bli med den kitcluben!! :-) precis vad jag längtat efter!

Mikaela sa...

Äntligen en liten kitclub, vad kul!

Anonym sa...

Ellan är så stolt över att ha en så grymt proffsig scrap-moster! Och hon hälsar också att pappa Pär inte ätit av den förgiftade leverpastejen mer, däremot verkar det som att vår dator gjort det. Hur nu det gick till. Love//Lisa

Emma sa...

MEN, vad det viskas, jag sprängs av nyfikenhet snart! :-) Kul att få DT:a för första kitet, det ska bli roligt att se dina alster!

Evelina sa...

Klart det blev du, du är ju bara SÅ bra! Grattis! Och vad kul med en svensk kitklubb! Verkar bli en trevlig sådan också att döma av deras inspirationskällor...