04 februari 2008

Nyårsafton 07

Hej! *snörvel* Sitter parkerad framför datorn insvept i en pläd, med tjocksockar på fötterna och stickad mössa på huvudet, och försöker jobba. Det går väl så där, kan man säga. Börjar bli less på detta snörvlande och hostande nu, har varit så här sen i onsdags, men vad gör man - det är bara att vänta ut det. Är i alla fall glad över att jag *peppar, peppar* har sluppit den där andra vinterplågan.

Orkade trots mitt tillstånd scrappa lite igår. Tänkte först nöja mig med att göra pappersblommor, men det blev så tråkigt att bara sitta och klippa cirklar, så då blev det den här istället (ledsen, inget bra fotoväder idag):

Ha en bra vecka!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin!! Hoppas du kryar på dig snart!!

Jag... sa...

Så fint! Anna med de magiska händerna! :-)

Krypa på dig! Kram

fraise sa...

Så himla läckert!! :-) Vad sjutton skulle man göra utan din blogg?? Tur Du finns och tack för all härlig inspo!!

fialoppan sa...

Så himla snygg!!
Krya på dig-kramar!

Nora sa...

Kjempesøt LO!! :)

Anonym sa...

Superläckert! Hmm...de där bokstäverna måste jag nog ha. Krya på dig!

Emma sa...

wow, superdupersnyggt! Spelar ju ingen roll att det inte var något bra fotoväder ;o)

Tipsy Tessie sa...

Du är så himla duktig. Jag blir så imponerad av alla dina ideér. Stjärnan med vingar var supersnygg, blir nog tvungen att testa själv någon gång. TACK för all inspiration och krya på dig!

Cattis sa...

Som vanligt en helt underbart läcker layout!!

Och krya på dig! Mys och pys och skapa... ;o)

kramis!

http://kathis.blogg.se/

LottaM sa...

Jätteläcker! Hoppas snörvlandet lättar och att du kryar på dig.
Kram

Silje Røe Hagland sa...

Aaah for en fin LO! Saa kult med journaling rundt kantene :)

God bedring!!! <3

Unknown sa...

Sa läcker, färgerna och stilen, nice!