11 augusti 2007

Nära

Har inte scrappat något än, men idag hämtade jag ut två paket på posten som låg och väntade på mig. Blev rätt sugen faktiskt - kanske ska försöka mig på att scrappa lite imorgon. Idag har vi inte gjort många knop, har mest vant oss vid att vara hemma igen och försökt komma i ordning lite - det är så skönt att vara hemma i vår lägenhet, mitt hem är verkligen min borg! Ozzy verkar också tycka att det är helt ok att vara tillbaks i stan - 4 hundkompisar på en gång i princip varje dag kanske blir lite väl mycket i längden. Träffade en av hans kompisar idag, taxen Aldor, och det blev ett glatt och fartfyllt återseende.

Sa ju tidigare att jag har fotat väldigt lite i sommar. Det är kanske inte riktigt sant. Mängden är ganska stor, men motiven är få: Ozzy (med och utan kompisar), brudparet och Wilmer (gudsonen). Typ. Önskar att jag vore bättre på att fota vardagen, måste jobba på detta. Här är i alla fall ett vardagsfoto på Ozzy från idag när vi promenerade upp till Konsum på Haga:

Inga kommentarer: