03 juli 2007

När blir det bröllop?

En LO till från träffen:

8 kommentarer:

Malin sa...

Fantastisk som alltid, hmn börjar nästan känna mig lite tjatig ;)

men det finns ju inget annat att säga än just fantastiskt!!

Å du har du sett de nya Tin-rubonsen från Rhona farrer på Twopeas:) Såå snygga, tänkte direkt på dig när jag såg dom :)
kram!

Anonym sa...

Underbar lo! Du är grym! Maria

Anonym sa...

Så snygg! Gillar din stil!

Ellison sa...

Så snygg! Älskar ditt sätt att leka med bokstäverna, de blir som dekorationer i sig och inte bara en titel!

Anonym sa...

Det här var min absoluta favvo på scrap-träffen! Sååå fin! Det syns inte så mycket här, men de glittriga initialerna var super. Och snygg användning av fågeln!

Det gröna papperet på min LO är ett Basic Grey, tror det var från Romani-kollektionen... Jag gillar det också massor, men nu har jag bara en liten bit kvar tror jag :(

Karoline Sigoldson sa...

Supersnygg! Såå coolt med olika bokstäver på rubrik... Måste testa det, men jag glömmer jämt av det... kör på i gamla vanliga spåret...:-)

fialoppan sa...

Gud vad snygg!! Jag är inte så förtjust i lila men denna var ju underbar! Är kvisten i pappret eller är det en rub-on el likn? Så fint med fåglen också!
Kul med utmaningen förresten, men jag får klura ett tag till...!

Anonym sa...

Åååå..vad kul det hade varit att få vara med där på scrapträffen och se hur du skapar...
Härliga färger, snyggt foto..gillar allt!