13 januari 2013

Levi / Kitschy Digitals

Jag har skapat för Kitschy Digitals ända sen Danielle startade 2008 och har inte ångrat en sekund att jag tackade ja när hon frågade. Ni som brukar titta in här vet att jag gillar både färg och kitsch, och ja, det är ju liksom det som är Kitschy Digitals! Eftersom jag inte skapar så mycket längre så har jag dock tagit beslutet att kliva av och säga tack för mig. Dels för att jag vill att den som skapar för henne verkligen ska känna att de tar sig an uppgiften helhjärtat och jag har inte riktigt det drivet längre, dels för att jag själv - de gånger jag faktiskt skapar - vill känna mig fri att göra vad jag vill med de produkter jag känner för just där och då. Det är vemodigt, men eftersom jag mest har dåligt samvete och känner att jag inte gör tillräckligt så känns det ändå rätt. Vem vet, en dag kanske jag är tillbaka hos KD. Vill du se layouterna jag gjort för KD kan du se dem i mitt KD-set på Flickr.

Jag har några layouter som jag gjort för KD men ännu inte visat, här kommer en av dem:
Credits
Minitoko - Crayonne Kit, Pretty
Chelsea Ann - Hello Fall, Tie a Bow

Inga kommentarer: