05 januari 2013

Gråter & Butter

De här två firade jag julafton med. Eftersom det nu var julafton och allt så ville mamman gärna få till ett hyfsat fint foto på de två rara små änglarna, men se det vill inte de. Inte nån av dem. Den mindre är inte så mycket för att diskutera över huvud taget, och den större konstaterade bara helt buttert att han inte ville ha något foto. Och när inte ens mitt (visserligen hyfsat, okej rejält, lama) argument "Du kommer att vara jätteglad över den här bilden när du är 40" tog på fyraåringen, så var det bara att ta vad man fick (och jag fick ju faktiskt nästan ett leende till sist också). Men ska jag vara ärlig tror jag att de båda kommer att ha roligare åt de här bilderna när de är 40 än åt den det var tänkt att jag skulle ta från början




2 kommentarer:

Cattis sa...

Det där känns igen! Men jättesöta foton ändå! =)

God fortsättning på 2013!

Anna/Augusti_73 sa...

Ja, det här är ju liksom mer som det är på riktigt. :D
God fortsättning till dig med!