24 januari 2012

En till

Ny måndag, ny vecka! Det var ju nyss fredag?! Som tur är går veckorna fort, det är snart ny fredag, och den här veckan har jag flera saker att se fram emot: torsdag är det mat, fika och bokprat på stan med Kristina och Malin, fredag är det fest med jobbet och lördag ska vi gå på Tapas. Braig vecka, eller hur?!
Skapade lite igen härom kvällen. Det är roligt att vara igång igen! Jag ska väl inte dra för höga växlar på det hela, det är nog lätt att det stannar av igen, men nu har jag i alla fall gjort mer än jag gjort på flera månader innan. Har som sagt tänkt köra igång Project Life också, men har inte tagit tag i det än. Finns väl en viss risk att det rinner ut i sanden, men jag är inte beredd att kasta in handduken riktigt än. Om det är någon som redan är med får ni gärna länka till ert projekt!
Ha en fin vecka!
/A


2 kommentarer:

nybroanna sa...

Fest med jobbet? Har jag missat något! Kram anna

Mya sa...

Supersnygg!
Det där projekt life vet jag inget om men jag gissar på att man ska dokumentera varje vecka?!?!
NU är jag så scrapnödig så att jag svimmar snart.

kramkram