07 februari 2011

En toppenvecka!

Det här kommer att bli en toppenvecka! :D Det har jag nämligen bestämt.
Jag måste lämna in text till mina handledare på tisdag och som vanligt är startsträckan alldeles för lång. Har försökt jobba på i helgen och nu är jag på G, men det blir nog ett sent pass imorgon kväll för att hinna så mycket som möjligt (kändes rätt bra där ett tag, men det gick som det brukar, helt plötsligt insåg jag att det var massor mer som skulle göras än det jag först trott). Lite dåligt tajmat med inlämningen, för imorgon kväll är det också bokcirkel hos väninnan Anna, men men, det får lov att gå ändå och det är desto bättre tajmat att ha en "ledig" helg denna vecka. När jag lämnat in hoppas jag att det säger svisch och så är det torsdag eftermiddag, för då kommer nämligen syster och Hugo på besök! Gissa om moster längtar?!

Födelsedagstulpanerna har blommat klart, men jag tyckte de var fina ändå. Fin hoppas jag också att din vecka blir!
/A

1 kommentar:

annette sa...

Här var det massor av fint att se som alltid! Känner igen mig i den allt för långa starsträckan när texter skall in... huh... Lycka till!