27 maj 2010

Together

Nu är det bara jag och pojkarna i två dagar, Micke är till Sandhamn med jobbet och dansar chacha med Let's Dance-Maria ; ) Ja, vi får väl hoppas att de gör lite annat också. Imorgon får jag hjälp, en kompis rycker ut och går ut med Ozzy och Rally mitt på dan eftersom jag har lektion både före och efter lunch och har svårt att både hinna hem och gå ut med hundarna och få i mig nån mat, och på kvällen får de gå in till grannarna när jag åker på bokcirkel. Det är lite halvstressigt på jobbet för tillfället, men nu är vi på slutrakan och sommarlovet hägrar! Jag ska visserligen jobba med min avhandling, men kanske får jag liiiite mer tid att scrappa... Här är en layout jag gjorde för ett tag sen:

Ozzy och Rally har redan gått och lagt sig, nu ska jag följa deras exempel.
Ha en fin torsdag!
/A

2 kommentarer:

Sanna F sa...

Jag kan bara säga WOOOOOOOOoooooow
Vilken ursnygg layout!!!!!! Så himla coola detaljer - helt perfekt
Ha en trevlig helg

ethel sa...

Det kliar i fingrarna av inspiration då jag tittar på dina layouter. Sååå fina.
Hoppas din helg blir bra! Kram /ethel