10 december 2009

{Kitschy Digitals}

Här kommer två layouter som jag gjorde för Kitschy Digitals tidigare i höst:

Efter en sjukt hektisk höst börjar det så smått lugna ner sig. Jag har fortfarande några nationella prov som ska rättas och bedömas och så skriver en av grupperna sina nivåprov den här veckan som också ska rättas, men i jämförelse med vad som varit känns det som semester. Inte så mycket så att jag tycker att jag har någon tid att pyssla än, men jag hoppas att det kommer.
Micke skulle ha åkt på rävjakt i helgen, men nu har det blivit framskjutet en vecka eftersom det inte finns någon spårsnö. Det kanske blir nån annan jakt eller aktivitet med hundarna istället, och det är nog lika bra, för jag har min sista handledning före jul på måndag och måste jobba hela helgen. Julklapparna har vi hyfsad kontroll över, det ska nog ordna sig. Och jul blir det hur som helst!

2 kommentarer:

Sanna F sa...

Hääärliga

Christine sa...

Ohh... Helt otroliga!! =)
Mina julklappar är klar, en helt underbar känsla ;)