05 september 2009

Hello Beautiful

Dagens utmaning på SWE är en scraplift av JennyB. Så här blev min:

Micke och hundarna åkte iväg redan igår kväll för att förbereda sig inför älgjakten som börjar på måndag, så nu får jag rå om mig själv i 5 dagar. Idag har jag faktiskt inte gjort många knop. Jobbet har tagit musten ur mig helt den här veckan, så jag har i princip bara tagit igen mig och laddat batterierna, kollat på inspelade avsnitt på digiboxen, och funderat på om jag kanske borde göra något. ; ) Har faktiskt dammsugit, och att säga att det var absolut nödvändigt är ett understatement. Jag tror allt att jag ska scrappa lite, har fått en stor dos inspiration i och med nylanseringen av SWE, och det är så skönt när det lossnar och man märker att man kopplar bort allt annat. Ja, nu kliar det faktiskt i fingrarna igen, hej för nu!
Hoppas att ni får en skön lördagskväll!

/A

3 kommentarer:

Linda sa...

Jättefin layout som man blir glad av!

JennyB sa...

Din tolkning är ju helt fantastisk!!!
Du är sååå tanlangfull!
//JennyB

Anonym sa...

maste kolla:)