17 juli 2009

Ordinary days

Idag drar jag iväg till Finland för 2 korta veckors semester, men hey, man tar vad man får och är glad över att man får ledigt över huvud taget. Har ju mer än en gång tänkt att jag borde stanna kvar och skriva i 2 veckor till, men jag måste få komma bort lite, annars försmäktar jag. Det får bli som det blir och gå som det går, för när allt kommer omkring, vad gör väl det om 100 år. Micke kommer och hämtar mig i Vasa, sen blir det familjen och Hugo och kompisbesök och sommarstugerenovering för hela slanten.
Här kommer parhästen till layouten jag gjorde för nån vecka sen för Kitschy Digitals:

Jag ska göra ett försök med att förbereda inlägg och lägga på "timer" medan jag är borta, men det återstår att se hur det sist och slutligen fungerar. Försöka duger! Ha det gott, vi ses!

Credits: fotoramar - Katie Pertiet; word art - Ali Edwards; rosa spets, splatter ram - Rhonna Farrer; fjädrar, blommor & blad - Kitschy Digitals; turkos penseldrag - Sue Cummings.

2 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

Ha en skön semester!!
Hör av dig om du är i närheten och har tid över!

Om layouten säger jag: B E A U T I F U L!!!

Nina sa...

Så himla otroligt galet vackert! Du är makalös, du är ett geni!!

Kram!