06 juli 2012

Det blev ingen rabarbersaft, men det var en fin dag ändå. Sol och deckare och dejt på Nisses, då kan det inte annat än bli en bra dag. Och när man tittar på både yr.no och smhi så verkar nästa vecka inte särskilt solig, så det var nog rätt att ta vara på de soldagar vi fick den här veckan.

Här är en layout jag gjorde för Kitschy Digitals för nån vecka sen. Jag har använt Minitokos kit Crayonne och Felt masks, Team Kittens kit Cuckoo for Cuckoo och tre av Kitschy Digitals gamla kit (Granny's Attic, Olivia och You are awesome). (Och en Rhonna Farrer blomma också, ser jag nu.)


Ha det fint!
P.S. Har hunnit med Inatt är du död (Viveca Steen), Evig eld (Jonas Moström), Fatta eld (Suzanne Collins) och Skalpelldansen (Jenny Milewski). Nu håller jag på med Lärjungen (Michael Hjorth & Hans Rosenfeldt), den är absolut bäst av dem jag läst så här långt.

Inga kommentarer: