05 juni 2009

{m}

Om en timme kommer flygtaxin, då åker jag ner till Stockhom till Hugo. Han fyller 1 på måndag och ska ha kalas på söndag och moster ville så klart vara på plats. Micke och hundarna (som var sista dagen på dagis idag) har åkt iväg på grytläger, så vi tillbringar helgen på varsitt håll. Hoppas att ni alla får en fin helg och en härlig nationaldag. Mia och jag ska baka till kalaset imorgon, men kanske går vi och kollar Lili & Susie, Ola och Markus Fagervall också som ska spela på golfängarna i Sundbyberg, om vädret är fint och lusten finns. Jag hoppas komma hem med många foton i bagaget på måndag kväll!
Önskar trevlig helg och glad nationaldag med en rosa digilayout:

Happy fredag!

/A

6 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

Åh är du här i trakten o firar Hugo. Vad härligt! Tänk vilken moster han har som åker så långt för att fira hans första födelsedag ;-)
Ha en underbar helg!!!
KRAM Jenny

Jenny Bergvall sa...

Du föresten: SNYGG layout. Det där bakgrundspappret blev jag störtkär i! LOVE at först sight. KRAM igen

Susanne H / snuffehar sa...

Ursnygg LO!!
Nu har jag äntligen vågat mig på att scrappa ett clearalbum, tack vare inspiration från dig! Kika gärna på det hos mig (eller hos Brunsons).

Kram
Susanne

Nina sa...

Åh, så HIMLA SNYGG LO å med en snygg karl på! :D

Monica sa...

Hoppas att du fick en riktigt trevlig kalashelg! Vädrets makter ändrade sig till det bättre till slut... :-)

Marie/Mison sa...

Hoppas du hade långkallingarna med dig... Det hade inte jag. Höll på att frysa ihjäl på efter vi sett Springsteen på fredagen. BRRRR! Superfin LO!