19 juni 2008

{mosters älskling}

Om exakt en vecka är vi där! ♥ Vi längtar.

12 kommentarer:

Anonym sa...

gud va söt! Gillat täcket han ligger på med ;D

Nina sa...

Åh! Sicken sötnos!! ♥

Joy for Health sa...

Åå, jag kan verkligen förstå att ni längtar. En sån otrolig liten sötnos :)

Anonym sa...

Förstår att du längtar! Sicken liten sparv, en riktigt söt sådan!
Jag har liftat ett av dina kort, och undrar om det är okey om jag lägger upp det på min sida? Liftade det nästan rakt av, så förälskad blev jag av det.
Kram.

Anna/Augusti_73 sa...

Ja, jag längtar mig sjuuuuk! *LOL*

Daniela, självklart är det ok! Jag blir jätteglad när nån liftar mig, och uppskattar att man också talar om det. Ser fram emot att se ditt kort - länka gärna!

Theresa/Tette sa...

Vilken sötnos! Glad midsommar!
Kram Tette

Silje Røe Hagland sa...

aah! Faar jo lysst paa baby <3

Anonym sa...

Fint inlägg =)
Hoppas att du har haft en riktigt fin midsommar och fått till dig mycket scrap inspiration!

Många Kramar Lisa!!!



http://metrobloggen.se/CosmicGirl

Scrapangel sa...

Ohhhh, så söt! Förstår att längtan är stor! =)

Tezzan sa...

Vilken sötis! Han är nästan lika söt som min lilla älskling ;-)... fast där rä jag ju partisk.

Anonym sa...

Han är så sjukt söt!!! Och lite lik moster är han allt :) Kram! Lisa

Anonym sa...

Men Gud vilken söting! Förstår att du längtar! / Elin